We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

(+98)2144424435

تماس با ما

ایران

iran-flag

________________________________________

برای ارسال پیام به دفتر یوستون در ایران با توجه به پیام خود وارد بخش مربوطه شوید

سایر

سایر

نظرات، راه حلها و انتقادات شما، ارزشمند ترین هدیه برای یوستون است. همیشه منتظر تماس شما هستیم.

مقالات

مقالات

مقالات برای غنای هرچه بیشتر محتوی یوستون، ما از دریافت و بازنشر مقالات شما با موضوعات علمی، فنی، اقتصادی، بازرگانی و حقوقی استقبال کرده همکاری شما را صمیمانه ارج می نهیم. . بازنشر مقالات شما مستلزم انطباق با موضوع فعالیت یوستون است.

اخبار و گزارشات

اخبار و گزارشات

انعکاس اخبار و گزارشات موثر در توسعه تجارت صنعت سنگ کشور، از جمله خدمات کارآمد یوستون است. ما از دریافت و بازنشر اخبار و گزارشات شما صمیمانه استقبال کرده و پیشاپیش همکاری و پشتیبانی شما را ارج می نهیم. لطفا در نقل اخبار و یا گزارشات حتماً منابع رسمی و قابل راستی آزمائی خبر یا گزارش ارسالی را نیز درج فرمائید. . توجه : بازنشر هر خبر یا گزارش مستلزم انطباق با موضوع فعالیت یوستون و همچنین اطمینان از صحت آن است.

خدمات مشاوره بازرگانی

خدمات مشاوره بازرگانی

خدمات مشاوره بازرگانی و پشتیبانی ما شامل بازاریابی، انجام مذاکرات بازرگانی، مشاوره فنی، بسته بندی، حمل و نقل ، ترخیص و ...... است. لطفاً موضوع مورد نظر برای دریافت خدمات مشاوره و پشتیبانی را مطرح فرمائید. کارشناسان یوستون در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

بین‌الملل

map-bg3

________________________________________

برای ارسال پیام به دفاتر یوستون در خارج از کشور با توجه به کشور مربوطه به یکی از بخش های زیر وارد شوید

کره جنوبی

کره جنوبی

نمایندگی یوستون در کره جنوبی آماده ارائه خدمات مورد نیاز برای توسعه بازار شما در آن کشوراست. لطفا خدمات مورد نیاز را به زبانهای فارسی، انگلیسی و یا کره ای مطرح فرمائید. با توجه به اختلاف ساعت و همچنین با عنایت به زمان تعطیلات پایان هفته، کارشناسان یوستون در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ایتالیا

ایتالیا

نمایندگی یوستون در ایتالیا آماده ارائه خدمات مورد نیاز برای توسعه بازار شما در آن کشوراست. لطفا خدمات مورد نیاز را به زبانهای فارسی، انگلیسی و یا ایتالیائی مطرح فرمائید. با توجه به اختلاف ساعت و همچنین با عنایت به زمان تعطیلات پایان هفته، کارشناسان یوستون در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.