We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

ورود کارشناسان کره ای یوستون جهت بررسی بازار و مظالعات خرید سنگ از ایران

در سومین روز از هشتمین نمایشگاه سنگ محلات – نیم ور ، کارشناسان کره ای که به دعوت از یوستون جهت بازدید و بررسی بازار سنگ ایران به این نمایشگاه دعوت شده بودند، در بدو ورود خود همراه با تیم اجرایی یوستون،‌ با مدیران نمایشگاه سنگ محلات به بحث و گفتگو پیرامون مسائل بازار سنگ و نحوه همکاری با یکدیگر پرداختند.

6

آقای JAE-KON  Ko مدیرعامل و کارشناس بازاریابی شرکت آیمکس،  زیرمجموعه یوستون  مستقر در کره، همراه با آقایSUNG IL  KIM کارشناس بازرگانی یک شرکت کره ای ، که برای انجام مطالعات بازار سنگ ایران به این نمایشگاه آمده بودند. ضمن بررسی موارد همکاری به بازار واردات سنگ کره اشاره نمودند و خواهان همکاریهای بیشتر در آینده شدند.

7

پس از نشست یکساعته ، تیم یوستون آنها را به بازدید از غرفه های نمایشگاهی دعوت نموده تا با تنوع و کیفیت سنگهای ارائه شده در نمایشگاه آشنا گردند. ماشین آلات ارائه  شده و دستگاهها و تجهیزات استفاده شده در کارخانه های ایرانی که در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده بود باعث شگفتی تیم بازدید کننده بود. در ضمن تیم همراهی کننده یوستون در معرفی تولیدات ارائه شده غرفه داران ، که در واقع نشان دهنده  بخش اعظمی از پتانسیل سنگ ایران می باشند،  به میهمانان از هیچ توضیحی دریغ ننموده و تنوع سنگ، میزان تولید و ذخایر موجود، کیفیت سنگها و… را به آنها نشان دادند.

8

9

در ساعاتی دیگر ، ضمن نشست خبری انجام گرفته از سوی برخی خبرگزاریها، شبکه یک، روزنامه صمت، خبرگزاری مهر، ایسنا و … به سوالات مربوطه خبرنگاران مبنی بر تخصص و تجربه پیرامون سنگ، بررسی بازار کره از جهت واردات، اطلاع از دیدگاه آنها مبنی بر چگونگی نمایشگاه امسال و در نهایت دورنمای تبادلات اقتصادی پس از توافقات گروه ۱+۵ ،‌پاسخ دادند.